Us donem la benvinguda a la web del Bàsquet Club Torroella.

Som un club amb uns quants anys d’història, i el nostre objectiu sempre ha estat fomentar l’esport d’equip, inculcar el respecte a l’esforç, la constància i la disciplina vers la pràctica esportiva, formar jugadors i jugadores, desenvolupar l’esperit de superació i promocionar el nostre municipi en les diferents competicions.
Amb el temps hem anat creixent fins a tenir equips en totes les categories, des de les etapes inicials de formació, passant per les de promoció, fins a les de competició.

Ens agrada el bàsquet!!.

Això fa que dediquem una part del nostre temps a aquest esport. Uns jugant i passant-s’ho bé, altres transmetent els seus coneixements i els valors d’aquest esport, altres gaudint de com juguen els diferents equips i donant suport incondicional al club, altres proporcionant recursos perquè tot funcioni, uns altres procurant que el club vagi aconseguint les fites que es va marcant,...

En definitiva, som una gran família que estimem el bàsquet, i treballem perquè el BÀSQUET CLUB TORROELLA sigui un referent, tant a nivell esportiu com humà.

La Junta

PRESIDENT: Joan Manel Frau